اون دیگه دوسم نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
((ازیــــــــــ اد رفـــــــــ تـــــــــ ه))
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : amir325

آنکه دایم هوس سوختن ما می کرد                   کاش می آمد و از دور تماشا می کرد

به همین سادگی رفتی بی خداحافظ عزیزم

سهم تو شد روزِ تازه سهم من اشک که بریزم

به جون ستاره هامون تو عزیزتر از چشامی

هر جا هستی خوب و خوش باش تا ابد بغض صدامی

تو رو محض لحظه هامون نشه باورت یه وقتی

که دوست ندارم این رو به خدا گفتم به سختی

من اگه دوستت نداشتم پای غمهات نمی موندم

واست این ترانه ها رو از ته دل نمی خوندم

دارم از دوریت میمیرم تا کنار من نسوزی

از دلم نمیری عمرم ،نفسامی که هنوزی

تو رو محض خیره هامون که نفس نفس خدا شد

از همون لحظه که رفتی روحم از تنم جدا شد

تو که تنها نمیمونی من تنها رو دعا کن

خاطراتم رو نگهدار اما دستام ورها کن

.................................................................................................

 می گویند از صبح بنویس ،از آفتاب و من چگونه از خورشید بنویسم وقتی تمام وقت ،باران پنجره چشمانم را شسته است .

قرار بود حقیقت را بگویم سخت است ،بی علاج است دانستنش آدم را کم کم می کشد ،گریه شبانه می آورد اما همین است خبر کاملا ناگوار و واقعی است اون دیگه دوستم نداره شایدم اون یکی رو جز من داشت

سکوت می کنم تا بخاک سپردن آخرین خاکستر های آرزوی بر باد رفته ام آبرومندانه باشد

کریه می کنم با شکوه،مثل اقیانوس، بلند مثل اورست ،او نمیشنود و نمی داند که ماه ،خوشبختی مشترک همه بی ستاره هاست.

یه سوال کوچک می ماند برای پرسیدن از کسی که بی پاسخ ترین سوال فکر آشفته من است :

چی کار کرد این دل سادم        که از چشم تو افتادم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



&p_id=1717" target="_blank">http://persell.persiangig.com/v/persell.ir-18.gif

http://persell.persiangig.com/v/persell.ir-13.gif

http://persell.persiangig.com/v/persell.ir-19.gif

http://persell.persiangig.com/v/persell.ir-11.gif

http://persell.persiangig.com/v/persell.ir-8.gif

http://persell.persiangig.com/v/persell.ir-6.gif

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

گل عشق توهستم شبنمم باش دلم دنیای زخمه مرحمم باش زدرد بی کسی قلبم شکسته,توشهربی کسی هاهمدمم باش سلام من امیرم ودوست دارم برای دل تنگ خودم وسلیقه های شمامطالبی روبنویسم پس برای بهتروزیباترشدن کلبه فقیرانه من حتمانظربدین .................لطفابه بقیه صفحات وبم برین درپایین صفحه میتونین اینکاروبکنین
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان love و آدرس love325.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 968
بازدید کل : 71904
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



سلام به وبلاگ عاشقانه من خوش اومدین حتمانظربدین ......پرطاووس قشنگ است به کرکس ندهند /معرفت درگرانیست به هرکس ندهند

خدمات وبلاگ نویسان جوان